nincs kismama torna a közelben, online tornát keresek

Kifogás 03: Nincs a közelben semmi!

Elég nyomasztó probléma lehet, hogy nincs a közeledben olyan terem, vagy olyan szakember, akinek a segítségével szívesen mozognál.

Még azt is mondanám, hogy ez egy elég jó kifogás.

Ugyanakkor hidd el, a világ úgyis afelé halad, hogy mozgás terén ne legyél senkihez kötve, ne legyen meghatározott időkorlát, hanem ott és akkor tornázz, amikor neked megfelelő.

A rohanó hétköznapokban esélyünk se lesz alkalmazkodni mások beosztásához… magunkat se érjük utol. Külföldön már szinte mindenki online tornázik.

Van aki messengeren, vagy skype-on tartja a kapcsolatot az edzőjével, és legalább az utazási időt megspórolja. Videón keresztül egy jól képzett szakember az utasításokkal tudja korrigálni a gyakorlatokat. A jó testudattal rendelkező vendég pedig utasításra korrigálja, és helyesebben, tudatosabban végzi  a gyakorlatokat.

A koncentráció és motiváció magas szinten van jelen az ilyen típusú edzésekben is, ahol meg van erre az elhatározás.

A különböző applikációk, tornás alkalmazások, és szakértők által készített videók is nagyon hasznos szolgálatot tehetnek, ha nem találsz a közelben semmit.

Ilyenkor persze sokkal nehezebb dolgod van, mert ki kell szakítanod magad az otthoni közegből, el kell szabadulnod a napi teendők közül, és nagyon tudatosnak kell lenned, annak ellenére, hogy a motivációd nem valami nagy, konkrétan zéró.

Találnod kell valamit, ami megtöri a monotonitást, és segít a motivációban –példálul készíts magadnak egy jutalom táblát. Tűzz ki magad elé egy célt, vagy válassz egy számodra kedves ajándékot, mellyel megleped magad, ha teljesíted az általad kitűzött feladatokat.

Hangsúlyozom, ne olyan célokat tűzz ki magad elé, amelyek a várandóssággal nem összeegyeztethetőek. Ne olyan célt válassz, ami túlnő rajtad, mert így hamar elveszíted a kezdeti lelkesedést, és a motivációd.

Próbálj számodra kedves, könnyedén elvégezhető mobilizáló, átmozgató edzésprogramot választani.

Fontos, hogy akkor is el tudd végezni a rövid, könnyed átmozgatást, ha úgy érzed, semmi energiád, kedved nincs hozzá. A jól megválasztott edzésprogram nem fog a földhöz vágni, hanem pont ellenkezőleg. Energikus, és “kipihent” leszel utána.

Még sosem tapasztaltad meg ezt? Elképzelhető… 

Az emberek nagy része a sportra mint valami teljesítmény mérő, feszültség levezető, fárasztó, izzasztó tevékenységre gondol. Totál megértem, hogy így bele sem kezdesz.

Hidd el, hogy már 10 perc vénás torna, vagy talptorna is nagyban hozzájárul a jó közérzetedhez, egészségi állapotod javításához, és fenntartásához. Naponta 2 db célirányosan végzett, neked való terápiás gyakorlat pár héten belül megváltoztathatja az életed.

Lehet, hogy eddig ezt senki nem említette.

Nem is tudtál a sportra, és a mozgásra ilyen szemmel nézni? Pedig hidd el, nemcsak az számít, ha csatakosra izzadod magad, piros a fejed, és nem kapsz levegőt utána.

Te utánajártál már, hogy a környékeden milyen lehetőségeid vannak a mozgásra?

Vagy utána se néztél, csak alkalmazod ezt a kifogást?

Sokszor Budapesten belül sem könnyű megtalálni azt, amit keresel. 

Te hogy oldottad meg ezt a problémád?

Segíts nekünk!

Írd meg a poszt alá, hogy neked mi segített!

Hátha a te válaszod lesz az, ami másnak is segít!