nem tornázol, mert mindig elfáradsz nap végére?

Kifogás 05: Elfáradok nap végére!

Teljesen megértem, hogy nap végére leszívják az energiáidat, és örülsz, hogy végre kiszabadulsz a munkahelyedről, és kiszellőzteted a fejed.

Tökéletesen igazad van, ha az estédet vagy a szabadidődet nem egy zsúfolt, zajos konditeremben akarod tölteni.

Ha nem figyelsz oda a megfelelő étkezésre és folyadékfogyasztásra, akkor előfordulhat, hogy nap végére annyira elfáradsz, és leesik a vércukorszinted, hogy gyakorlatilag jártányi energiád sincs.

Nagyon jó lenne, ha tudnál figyelni rá, hogy az edzésre szánt napokon többször keveset egyél. 

Fogyassz lassú felszívódású szénhidrátot edzés előtt 1,5 – 2 órával, mert akkor nem lesz tele a hasad, de nem is leszel éhes, és lesz energiád közepes intenzitású mozgáshoz.

Ha nem vagy tisztában az egészséges táplálkozás alapvető szabályaival, akkor kérlek, tájékozódj, mert várandósan extra fontos, hogy odafigyelj az étkezésekre, és a megfelelő folyadék fogyasztásra.

Az általam összeállított mom2be maternity training program részét képezi egy Online Tudástár. Ennek egy modulja csak az egészséges táplálkozásról szól, 16 fejezetben. Fontosnak tartom, hogy az alapokat mindenki lehetőség szerint még várandósság előtt megismerje és alkalmazza. Amennyiben valami speciális étrendet követsz, tájékozódj és  konzultálj a témában magasan képzett szakemberrel! A nem megfelelő diétás étrend a várandósság alatt hiányállapotokhoz vezethet, és fejlődési rendellenességét okozhat a babánál!

A rövid kis kitérő után folytassuk ennek a kifogásnak a kifejtését.

Én magam inkább szeretem reggel letudni a mozgást, mert akkor már jobb érzéssel vágok neki a napi feladatoknak, hogy már túl vagyok azon, amin kell, és bárhol is csúszik meg a napom, nem magamtól veszem el az időt.

Szerencsés vagy, ha később kell beérned a munkahelyedre, és nem kell emiatt hajnalban kelned. 

Ha ez a gondolat nem csigázott fel eléggé, és még hezitálsz, akkor érdemes elgondolkodnod az otthoni tornán, mert iszonyat praktikus! Reggel akár pizsamában, kócosan letudod a mozgást, majd dobsz egy gyors zuhanyt, és frissen üdén, jó közérzettel indítod a napodat.

Elég csupán 30 perccel előbb kelned. Megspórolsz 4 öltözést, és valamennyi utazásra szánt időt, míg eljutnál a teremig.

Ha otthonról dolgozol, akkor is nagyon praktikus, hogy bármikor holtidőben letudhatod a frissítő, átmozgató edzésed, és megcsinálhatod a speciális állapothoz tartozó gyakorlatokat.

Ebben a rohanó világban nagyon nehezen szakít az ember időt, minőségi időt magára.

Olyan időt nehéz teremteni, amiben tényleg fejlődsz, ami tényleg rólad szól, és érted van.

Ezt nehezíti még az, hogy mindenki más és más beosztásban, munkarendben dolgozik, és nagyon nehéz, egyre nehezebb másokhoz alkalmazkodni.

Gyakran egy kisebb baráti körrel  is nehezen hozunk össze egy találkozót, nemhogy egy számunkra ideális helyszínen és időben lévő kismama tornát!

Ha nem tudsz alkalmazkodni a munkahelyi körülmények miatt a környezetedben lévő lehetőségekhez, akkor fontold meg az online torna lehetőségét!

Mint már említettem, külföldön már bevett gyakorlat, hogy szinte mindenki otthon, a neki megfelelő helyen és időben tornázza a számára megfelelő edzésprogramot.

Téged érint ez a probléma, hogy nap végére nincs energiád a mozgáshoz?

Gondoltál már arra, hogy ez összefügghet a nem megfelelő táplálkozással és folyadékfogyasztással?

Mit szólnál hozzá, ha kipróbálnád a reggeli tornát? Esetleg az otthoni reggeli tornát?

Kérlek, írd meg nekem kommentben, ha tetszett a cikk, és találtál benne számodra hasznos információt! Neked mi vált be ezzel kapcsolatban? 

Oszd meg velem és a többiekkel, hátha másnak is segítesz a tapasztalatoddal!