Mindig nehéz megtenni az első lépést. Mindig nehéz jó tervet készíteni, és ahhoz tartani magunkat. Nehéz felvállalni, hogy most már a te kezedben van a döntés, hogy kiválaszd a neked megfelelő mozgásprogramot, ehhez megtaláld a megfelelő helyszínt, és azt a mentort, aki segít téged az úton, aki segít fenntartani a motivációdat, és segít elérni a céljaidat, megvalósítani az álmaidat.

Megértem, hogy fogalmad sincs, hogyan indulj el. Annyi mindent kell összehozni, hogy ez nem biztos, hogy mindenkinek sikerül elsőre. Elmaradnak a kezdeti sikerek, és ha nem úgy sül el az egész, ahogy tervezted, az újra visszavet.

Kismamaként kicsit talán még nagyobb a felelősség. Már nagyon jól tudod, hogy nemcsak magadért vagy felelős. Úgy, ahogy jót tehetsz a kisbabádnak, úgy árthatsz is neki a nem megfelelő döntések meghozatalával. 

Minden kezdet nehéz, főleg ha előtte sosem sportoltál. Ha nem tudod, mik a határaid, vagy nem igazán tudsz befelé figyelni, akkor még inkább fontos, hogy biztonságos keretek között mozogj, és ne terheld túl magad.

A biztonságos gyógytorna gyakorlatok segítenek abban, hogy tudatosan, jó alapokat sajátíts el, és fokozatosan építsd egymásra a feladatokat fizikai állapotodnak, és a trimeszternek megfelelően.

A mom2be maternity  training Alap programja, 6 feladatsorral, 116 percben segít, hogy elsajátítsd az alap gyakorlatokat, melyek a várandósság alatt ajánlottak. 

  • Ezek segítenek megelőzni, hogy kismamaként ne fájjon a hátad, vagy a derekad.
  • A vénás torna segít, hogy nap végére ne dagadjon be a lábad.
  • A gátizom torna segít, hogy rugalmassá tedd ezeket az izmokat, és felkészülj a szülésre .
0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük