HKH MINITRÉNING

HOGYAN VÉGEZD HELYESEN A KISMAMA TORNA GYAKORLATOKAT?

Mert fontos, hogy kívül – belül jól legyél!

Tamás Veronika

gyógytornász – manuálterapeuta – személyi edző

Évtizedes gyógytornász rutinommal, több száz kiscsoportos kismamatréning, és két saját várandósságom tapasztalataival segítelek!

HKH MINITRÉNING

HOGYAN VÉGEZD HELYESEN A KISMAMA TORNA GYAKORLATOKAT?

Mert fontos, hogy kívül – belül jól legyél!

Évtizedes gyógytornász rutinommal, több száz kiscsoportos kismamatréning, és két saját várandósságom tapasztalataival segítelek!

Tamás Veronika

gyógytornász – manuálterapeuta – személyi edző

Ezzel a videós minitréninggel megadom a tudást, ami ahhoz kell, hogy bárhol tornázol (akár egyedül), az biztonságos legyen.

  • Tudod, milyen sok jó hatása van a mozgásnak, de bizonytalan vagy ebben az új helyzetben?
  • Érzed, hogy jót tenne a torna, de nem tudod, kismamaként mi mindenre kéne figyelned közben?
  • Már kiválasztottál egy kismama tornát, de nem vagy benne biztos, hogy jól csinálod a gyakorlatokat?

Teljesen megértem, ha te is bizonytalan vagy, hiszen

  • kevesen rendelkeznek olyan testtudattal, hogy automatikusan tudják, hogyan kell helyesen kivitelezni a helyzetváltoztatásokat és az egyes gyakorlatokat;
  • nyilván az a legjobb, ha torna közben egy szakember folyamatosan korrigálja, de tisztában vagyunk azzal, hogy a legtöbb esetben erre nincs lehetőség;
  • talán te is félsz az otthoni tornába belevágni, mert nem tudod, jól csinálod-e;​
  • nem jó érzés, hogy nincs melletted senki, aki kijavítana.

Szeretném a lehető legtöbb segítséget nyújtani ahhoz, hogy kismamaként bátran és tudatosan tornázhass. Ezért készítettem el a “HKH minitréninget”, amely a torna programunktól függetlenül, bárki számára elérhető.

A “HKH videók” abban segítenek, hogy 

tudatosabban tudj tornázni;

jobban megismerd a preventív szemléletet;

újra és újra átnézheted a legfontosabb szempontokat;

így folyamatosan, rendszeresen, egyre tudatosabban tudod gyakorolni az egyes helyzeteket;

mindenkitől függetlenül tudsz úgy tornázni, hogy közben tudod, mire kell figyelni;

a minitréningben örökérvényű dolgokról tanulsz, ezeket később, bármikor tudod majd használni az életedben, és bármilyen tornád hatékonyabb lesz majd;

nemcsak a tornád során lesz hasznos, hanem a mindennapi mozdulatok során is figyelmesebb leszel;

fejlődik a testtudatod, így automatikussá válik, hogy figyelsz a tested jelzéseire, és ha valamilyen kellemetlen érzést (feszülést, fájdalmat…) észlelsz, elkezded magad megfigyelni, mi lehet a probléma.

  • tudatosabban tudj tornázni;
  • jobban megismerd a preventív szemléletet;
  • újra és újra átnézheted a legfontosabb szempontokat;
  • így folyamatosan, rendszeresen, egyre tudatosabban tudod gyakorolni az egyes helyzeteket;
  • mindenkitől függetlenül tudsz úgy tornázni, hogy közben tudod, mire kell figyelni;
  • a minitréningben örökérvényű dolgokról tanulsz, ezeket később bármikor tudod majd használni az életedben, és bármilyen tornád hatékonyabb lesz majd;
  • nemcsak a tornád során lesz hasznos, hanem a mindennapi mozdulatok során is figyelmesebb leszel;
  • fejlődik a testtudatod, így automatikussá válik, hogy figyelsz a tested jelzéseire, és ha valamilyen kellemetlen érzést (feszülést, fájdalmat...) észlelsz, elkezded magad figyelni, mi lehet a probléma.

Mit tartalmaz pontosan
a “HKH” – azaz helyes kiinduló helyzetek –
minitréning?

Ha megvásárolod a “HKH videók” minitréninget, kapsz egy saját felhasználói fiókot, melyhez 9 hónap hozzáférést kapsz. 

Zárt, belső oldalunkon találod a minitréninget.

A minitréning  11 rövid videóból áll, melyek bemutatják a helyes helyzetváltoztatást és az alap gyakorlatok / hétköznapi mozdulatok helyes kivitelezését.

  • Állás
  • Széken ülés
  • Ülés fitballon
  • Törökülés
  • Négykézláb helyzet
  • Oldalfekvés
  • Felállás
  • Felülés
  • Kitörés
  • Guggolás
  • Emelés
  • Állás
  • Széken ülés
  • Ülés fitballon
  • Törökülés
  • Négykézláb helyzet
  • Oldalfekvés
  • Felállás
  • Felülés
  • Kitörés
  • Guggolás
  • Emelés

Videónként kiemeltük szöveggel is a főbb szempontokat – így lesz egy “check list”-ed is.

A gyakorlással nem a tökéletes a cél, hanem az, hogy tisztában legyél azzal, mik a legfontosabb dolgok, amikre figyelni kell.

Ez segít a legtöbbet abban, hogy megelőzzük az esetleges kellemetlenségeket – hiszen ha valamilyen gyakorlatot hosszútávon, rendszeresen helytelenül végzel, annak következményei (sérülés, rándulás, húzódás stb.) lehetnek.

Természetes, hogy minél többször hallod, melyik a helyes kiinduló helyzet, illetve a legoptimálisabban kivitelezett gyakorlat, és többször külön erre figyelve megérzed a testedben a különbséget, idővel annál tudatosabban és automatikusan helyesebben fogod végezni ezeket.

Ennek a folyamatnak van egy mélysége, de a jó hír az, hogy ha foglalkozol vele, ez egy idő után automatikusan beépül!

Ha már berögzültek rosszabb mozgásminták, akkor hosszabb folyamat lehet, de odafigyeléssel a fejlődés biztos és folyamatos.

Miért bíznál bennem?

Tamás Veronika vagyok. 2008-ban végeztem gyógytornászként a Semmelweis Egyetemen. 

Sok éven át tartottam csoportos kismama tornát, több száz kismamának az évek alatt.

A videókon én magam mutatom be a helyzeteket, mozdulatokat. A felvételek második várandósságom 35. héten készültek.

Profi feltételekkel, modern technológiával forgattuk őket, akárcsak a mozgásprogramunk többi részét. 

Akik már kipróbálták:

"Egyszerű, de nagyszerű. A lista alapján gyorsan átlátom, mire kell, hogy figyeljek."
Beus
"A videók segítettek abban, hogy tudatosabban és szabályosabban végezzem a gyakorlatokat."
Eszter

Ha te is  szeretnél a videós minitréning segítségével tudatosabban tornázni, akkor töltsd ki a megrendelő űrlapot!

Adataid megadása és a fizetés után azonnal, e-mailben küldjük el neked a minitréning elérési felületéhez tartozó bejelentkezési adatokat és az egyéni jelszavadat.

Szeretettel várlak!

Tamás Vera

manuálterapeuta – gyógytornász

személyi edző