A mom2be maternity training KIEGÉSZÍTŐ PROGRAMJA azok számára elérhető, akik már rendelkeznek az ALAP programmal. 
A megrendelő űrlapot a zárt tréning felületen találod. 
A kiegészítő programról itt olvashatsz bővebben:

ÚJ MODULOK A MOM2BE ONLINE KISMAMA TORNA PROGRAMHOZ!

Ha színesítenéd az alap torna programodat,  vagy intenzívebb és alaposabb átmozgatásra vágysz, nagy szeretettel ajánlom figyelmedbe a mom2be mozgásprogram extra moduljait!

Tamás Veronika

gyógytornász – manuálterapeuta – személyi edző

Ahogy már megszokhattad, évtizedes gyógytornász rutinommal, több száz kiscsoportos kismamatréning, és két saját várandósságom tapasztalataival folyamatosan segítelek!

ÚJ MODULOK A MOM2BE ONLINE KISMAMA TORNA PROGRAMHOZ!

Ha színesítenéd az alap torna programodat,  vagy intenzívebb és alaposabb átmozgatásra vágysz, nagy szeretettel ajánlom figyelmedbe a mom2be mozgásprogram extra moduljait!

Ahogy már megszokhattad, évtizedes gyógytornász rutinommal, több száz kiscsoportos kismamatréning, és két saját várandósságom tapasztalataival folyamatosan segítelek!

Tamás Veronika

gyógytornász – manuálterapeuta – személyi edző

A mom2be kismama torna kiegészítő programja tökéletes megoldás lesz számodra, ha:

A kiegészítő programban ilyen
újfajta elemeket találsz:

első

Egyensúly gyakorlatok

Az egyensúly gyakorlatokra azért van szükség, mert a várandósság alatt folyamatosan és gyorsan változik a testünk. Az izmainknak gyorsan kell alkalmazkodni egy-egy kialakult helyzethez ahhoz, hogy ne essünk el, ne üssük be magunkat sehova.
kismama torna egyensúly gyakorlat
Célszerű olyan feladatokat végezni biztonságos körülmények között, amelyek segítik a testtudatban mielőbb kialakítani a megváltozott állapothoz a megfelelő izomerőt és koordinációt.
Ezek a feladatok javítják az egyensúlyérzéket, fejlesztik a testtudatot, jobb közérzetet biztosítanak, magabiztosságot adnak instabil helyzetekben.
 
második

Szív-és érrendszerre ható gyakorlatok

A cardio feladatokra azért van szükség, mert a szív- és érrendszernek nagyobb mennyiségű vért kell megmozgatnia, így ennek edzése fontos része a várandósságnak, hiszen így a baba számára is jobban biztosított lesz az oxigén- és tápanyag felvétel.
Cardiózni bármikor lehet a szabad levegőn, vagy edzőtermi körülmények között is.
Fontos, hogy figyelj oda a pulzusodra, a légzésedre, a megfelelő hőmérsékletre és ruházatra, valamint fontos, hogy biztonságos körülmények között terheld magad. 
Figyelj a göröngyös egyenetlen talajra, vagy a futógép túl intenzív használatából, fáradásból adódó sérülési lehetőségekre.
Én egy otthon végezhető laza, kevesebb, mint fél órás cardio edzést készítettem, melyhez nem kell a szabadba menned, vagy edzőtermet látogatnod. Semmire nincs szükség, csak a jelenlétedre, friss levegőre a szobában, és kényelmes öltözetre. A pulzusodat egy kis koreográfiás visszatérő blokkal emelem meg, amihez nincs szükséged semmilyen extra koordinációs képességre. Csak az a lényeg, hogy ne hagyd abba a mozgást. Mindegy, melyik karral lábbal kezded, csak ne állj le! A visszatérő blokkok között átmozgató feladatokat találsz, melyek máshogy emelik meg a pulzusod, máshogy dolgoztatják meg az izmaid, mint a többi gyakorlatsor.

Funkcionális gyakorlatok

A funkcionális gyakorlatok egyre népszerűbbek a személyi edzésben. A speciális igényekkel rendelkezők, így a kismamák számára is léteznek olyan gyakorlatok, amelyek az egész testet intenzívebben, komplexebben mozgatják át.
Fontosnak tartom, hogy csak azok a kismamák végezzenek ilyen intenzív edzésprogramot, akik már várandósságuk előtt is ismerték ezeket a típusú feladatokat. 

Az általam összeállított core program olyan kismamák számára is végezhető törzsizom gyakorlatokat tartalmaz, melyek segítségével a várandósság alatt is erősíthető a has izomzata. Ugyanis hasizomra szükség lesz a szüléshez, mégpedig a kitolási fázis alatt. 
Aki eddig nem végzett ilyen típusú feladatokat, az először nézze végig a videót, figyelje meg a részleteket. Tornázás közben fontos figyelni a helyes kiindulási helyzetekre, a helyes légzésre, és testünk jelzéseire. Szép fokozatosan, biztonságosan elsajátítható ez a rövidebb intenzívebb program kezdő kismamák számára is. Nagyon fontos azonban, hogy a tornát saját felelősségre végzed az otthonodban, úgyhogy ha bármiben bizonytalan vagy, rossz érzésed van ezzel kapcsolatban, akkor inkább hagyd ki. A mom2be maternity training teljes programja a core training nélkül is teljesértékű online kismama torna program.

Mire számíthatsz?

Gyógytornász tanulmányaim, kismamáknak tartott órák és saját várandósságaim tapasztalatai alapján állítottam össze ezeket a gyakorlatsorokat is.

Ezeken a felvételeken is én végzem a gyakorlatokat, kisfiamat várva, várandósságom 35. hetén.

Természetesen ezeknél a videóknál is számíthatsz az alap torna programnál már megszokott minőségre.

Profi stábbal, modern technológiával készült, extra minőségű felvételeket kapsz.

Fontos volt számomra, hogy  ne csak a szakmaiság miatt legyen egyedülálló a program, szerettem volna azt a hangulatot is megteremteni nektek, amiben én is szívesen tornáznék akár minden nap.

Mit tartalmaz pontosan a kiegészítő program?

A felső végtag kiegészítő gyakorlatai

Az alsó végtag kiegészítő gyakorlatai

Fitball gyakorlatsor

Cardio program

Core training

BÓNUSZOK a kiegészítő program megvásárlása esetén

Ízelítő a torna videókból:

Az alsó végtag kiegészítő gyakorlatai:

Core training:

Mennyibe kerül a mom2be “maternity training”
kiegészítő programja?

A mom2be program elemeinek ára a következő:

A kiegészítő programot most egyben veheted meg.

Az 5 videó ára együtt 40.000 Ft lenne, most azonban a bevezető kampány részeként 34.990 Ft-ért juthatsz hozzá az 5 gyógytorna gyakorlatsorhoz.

ÉRTÉKES BÓNUSZOKKAL IS MEGAJÁNDÉKOZLAK!

első

A masszírozó eszközök használata - videó

Nemcsak várandósan, hanem mindenki számára fontos lenne, hogy a túlterhelt izomzatát és kötőszöveteit rendszeresen lelazítsa, kezelje.

Most a várandósan is végezhető hengeres és kislabdás feladatokat gyűjtöttem össze és mutatom be neked, hogy biztonságosan használhasd ezeket az eszközöket a babavárás alatt is.

Bónuszként kapod a programhoz ezt a közel 10 perces videót, mely segítségedre lesz, hogy melyik eszközt, milyen helyzetekben, hogyan tudod biztonságosan használni.

Értéke önállóan 5.000 Ft.

második

Relaxációs hangfájl

A mindennapos stressz és feszültség levezetésére is remekül alkalmazható az általam direkt kismamák számára készített, vizualizációs pihenő résszel rendelkező hangfájl.
Lehet, hogy azok közé tartozol, akiknek nem megy egyből a vizualizáció, az ellazulás, vagy épp a kapcsolódás a kisbabádhoz. Ez a fájl abban segít, hogy akár napi szinten tudj par percet relaxálni vagy meditálni.

Bármilyen napszakban végezheted, bármilyen kényelmes pozícióban. Nem kell, hogy előtte tornázz , de bármelyik torna után, vagy lefekvés előtt is végezheted. A lényeg, hogy teremtsd meg magad és babád számára a nyugodt környezetet hozzá.

A kiegészítő programhoz most ajándékba kapod ezt a hangfájlt is.

Értéke önállóan 2.000 Ft.

Hallgass bele egy kicsit:

És mit mondanak, akik már kipróbálták?

"Nagyon szerettem várandósságom előtt a nagylabdás feladatokat, nagyon örültem, amikor megláttam, hogy ilyen feladatsor is készült."
Beus
"Jó, hogy tetszés szerint variálhatók és kombinálhatók a tornák, és ennyire változatos feladatokkal tudom átmozgatni magam a babavárás alatt is."
Eszter

Több babát tervezel?

Ha  kistestvér érkezik majd a családba, tudasd velünk a jó hírt, és egy 50%-os kuponnal ajándékozunk meg, hogy a következő várandósságod alatt kedvezményesen tornázhass!

A mom2be maternity training KIEGÉSZÍTŐ PROGRAMJA azok számára elérhető, akik már rendelkeznek az ALAP programmal. 
Ha már tornázol velünk, lépj be a fiókodba és rendeld meg a Tornateremben a következő modulokat!
Ha még nem vagy a mom2be közösség tagja, csatlakozz hozzánk! Az alap programról itt tudsz bővebben olvasni.

Szeretettel várlak!

Tamás Vera

manuálterapeuta – gyógytornász

személyi edző